
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Możesz zwrócić każdy nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.
1. Poinformuj nas o tym, że będziesz zwracać towar. Będziemy na niego czekać, a jeśli przesyłka nie dojdzie w terminie 14 dni, skontaktujemy się z Tobą.
2. Wypełnij i dołącz do przesyłki FORMULARZ ZWROTU. Bardzo przyśpieszy to procedurę zwrotu. Formularz należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu. Możesz również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.
3. Odeślij towar wraz z formularzem na adres:
STACJONARNY SKLEP BROWARU TRZECH KUMPLI
ul. Krakowska 113
33-100 Tarnów
tel. +48 784 075 348 <p="">
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrócimy koszty zakupu towaru wraz z kosztami dostawy, tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia, chyba że na formularzu zwrotu będzie to sprecyzowane inaczej. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.
5. Towar można zwrócić również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
6. Jeśli rozmiar nie pasuje i chcesz wymienić towar - złóż ponowne zamówienie. Produkt, który nie pasuje odeślij jako zwrot.
REKLAMACJA
W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć mailowo na adres: tomek@trzechkumpli.pl, a następnie towar wysłać pocztą na adres:
STACJONARNY SKLEP BROWARU TRZECH KUMPLI
ul. Krakowska 113
33-100 Tarnów
tel. +48 784 075 348
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie. Na wszelkie dodatkowe pytania chętnie odpowie Tomek: tomek@trzechkumpli.pl.