Szukaj

REKLAMACJE I ZWROTY

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Możesz zwrócić każdy nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.

1. Poinformuj nas o tym, że będziesz zwracać towar. Będziemy na niego czekać, a jeśli przesyłka nie dojdzie w terminie 14 dni, skontaktujemy się z Tobą.

2. Wypełnij i dołącz do przesyłki FORMULARZ ZWROTU. Bardzo przyśpieszy to procedurę zwrotu. Formularz należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu. Możesz również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.

3. Odeślij towar wraz z formularzem na adres:

    STACJONARNY SKLEP BROWARU TRZECH KUMPLI

    ul. Krakusa 2

    33-100 Tarnów - Mościce

    tel. +48 784 075 348

    4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrócimy koszty zakupu towaru wraz z kosztami dostawy, tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia, chyba że na formularzu zwrotu będzie to sprecyzowane inaczej. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.

    5. Towar można zwrócić również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.

    6. Jeśli rozmiar nie pasuje i chcesz wymienić towar - złóż ponowne zamówienie. Produkt, który nie pasuje odeślij jako zwrot.



      REKLAMACJA

      W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć mailowo na adres: tomek@trzechkumpli.pl, a następnie towar wysłać pocztą na adres:

      STACJONARNY SKLEP BROWARU TRZECH KUMPLI

      ul. Krakusa 2

      33-100 Tarnów - Mościce

      tel. +48 784 075 348

      W związku z wadą możesz żądać:

      • wymiany rzeczy na wolną od wad,
      • usunięcia wady,

      lub złożyć oświadczenie o:

      • obniżeniu ceny,
      • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

      Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.

      Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie. Na wszelkie dodatkowe pytania chętnie odpowie Tomek: tomek@trzechkumpli.pl.

      Koszyk

      Twój koszyk jest pusty

      Wybierz pierwszy produkt